Celem napisania tych paru akapitów legła ocena jednej z komisji oceniającej oceniających wnioski PO IG 8.1. Wniosek był zdyskwalifikowany na etapie oceny merytorycznej z komentarzem, iż nie zostało spełnione pojęciu e-usługi w sensie PARP PO IG, gdyż do skorzystania e-usługi konieczne jest zakupienie aplikacji na smartfon, co powoduje, że nie wykluczona jest możliwość pracy na żądanie operatora eusługi (konieczne dodatkowe działanie).
Pewnie trudniej byłoby przygotować protest, gdyby nie fakt, iż w portalu PARP leży sobie dość ciekawa prezentacja wskazująca dobre praktyki w dziedzinie PARP 8.1. Wśród pokazanych pomysłów leży praktycznie taki sam na płaszczyźnie technologii pomysł, który wprawdzie wykonuje całkowicie odmienną e-usługę, ale występuje duże podobieństwo w metodzie działania.
Natychmiast rodzi się myśl: zatem, czy wypracowano spójne metody oceny pomysłów POIG, czy też może wnioskodawca już na starcie stanie przed koniecznością na pisanie do pisaniaprotestu oceny projektu. Mi nie przychodzi na myśl odpowiedź na w ten sposób postawione pytanie.
Przy okazji, zrobiłem prostą wyszukiwarkę internetową najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych związanych z POIG: http://poig81.gugluj.pl
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4,
Słowa kluczowe: parp po ig 8.1, ocena merytoryczna po ig 8.1, ocena projektów e-usługi, ocena merytoryczna, parp, po ig 8.1, protest oceny, kryteria oceny 8.1
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz