Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP około 30% mikrofirm w Polsce nie zbudowało osobistej strony internetowej i nie korzysta z poczty elektronicznej w swojej aktywności biznesowej.
Chociaż rezultat badań sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wskazać kilka prostych sposobów na wyeliminowanie problemu i zorganizowanie w niedługim okresie fundamentów pod swoją pozycję w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom zwykle pokazuję rozwiązanie proste, a przy tym dające oczekiwany rezultat: zbudowanie witryny internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a następnie dodatnie nabytej w sieci szablonu witryny u takich twórców jak yootheme.com.
Takie proste podejście pozwala na najczęściej bezzwłoczny rezultat – strona nie tylko pojawi się w sieci ale ponadto zaskoczy świeżością formy. W praktyce, w kwocie rzędu 500 zł netto udaje się osiągnąć wybrane cele.
Budowa serwisu nie przenosi się na obecność firmy w internecie. Priorytetowym zagadnieniem staje się jej optymalizacja zwykle z pomocą doświadczonych firm lub ponownie z naszą pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Nie można zaponieć, by treści w witrynie były na bieżąco aktualizowane i zoptymalizowane tak w treści jak i w nagłówkach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz