Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP blisko 30% mikrofirm w chwili obecnej nie zorganizowało osobistej witryny w sieci i nie używa poczty elektronicznej w swojej aktywności biznesowej.
Chociaż wynik analizy wydaje się być wysokim, to można wskazać parę łatwych sposobów na wyeliminowanie problemu i zorganizowanie w krótkim czasie trwałych podstaw pod swoją obecność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom najczęściej wskazuję rozwiązanie proste, a przy tym dające oczekiwany rezultat: zorganizowanie strony internetowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a dalej dodatnie nabytej w sieci szablonu witryny u takich ostawców jak yootheme.com.
Takie proste podejście gwarantuje praktycznie zawsze szybki sukces – strona nie tylko pokaże się w internecie ale również nie będzie trącać amatorszczyzną. Oznacza to, że, w kwocie rzędu 600 pln brutto udaje się odhaczyć wybrane cele.
Budowa witryny nie implikuje istnienia mikrofirmy w sieci. Najważniejszym staje się jej optymalizacja zwykle z pomocą doświadczonych firm lub dalej z nami, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Gwarantem sukcesu jest, by treści w serwisie internetowym były często rozwijane i przygotowane zarówno w treści jak również meta tagach na wizyty robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz